ראשי » מחשבונים » מחשבון הריון – חישוב שבוע הריון ותאריך לידה משוער

מחשבון הריון – חישוב שבוע הריון ותאריך לידה משוער

הריון ראשון הוא אחד מהאירועים הכי מדהימים, מרגשים ובלתי נשכחים בחיים. בני המשפחה ובן הזוג, החברות והחברים מתרגשים ביחד איתך ותמיד נמצאים שם. הכל כדי לעזור לך בכל שלבי הדרך השונים. אבל אף אחד לא יכול להבין את השאלות ואת החששות שלך לאורך הדרך. לפעמים התחושה היא שאת עוברת תהליך מאוד גדול ומאוד בודד. אחת השאלות הראשונות שעולות נוגעת לחישוב תאריך לידה משוער. היא יכולה להשפיע על כל שלבי ההריון השונים. לכן את רוצה להכיר מחשבון לידה כבר מהרגעים הראשונים.  להבין איך לנצל את המידע שאת מקבלת מהם חשבון, בצורה הכי טובה וברורה שיש.

מתי כדאי לבצע חישוב שבוע הריון?

החישוב של תאריך לידה משוער יכול לסייע לך בכמה נקודות מפתח לאורך ההריון שלך, ובניהן:

  1. בביצוע בדיקת ההריון הראשונה – מיד לאחר ביצוע בדיקת ההריון הראשונה, בחשבון לידה יעזור לך לבצע חישוב שבוע הריון. גם אם לא מדובר על החשוב הכי מדויק שיש, את המידע הזה את יכולה להעביר לרופא נשים שלך. הרופא יעשה בו שימוש על מנת לקבוע מה הוא גיל ההריון המדויק.
  2. בתיאום הבדיקות להתפתחות העובר – לאורך שלבי ההריון השונים, תינוקות צריכים לעבור בדיקות התפתחות שונות כדי להבטיח שהם מגיעים לעולם בריאים ושלמים. את הבדיקות הללו הוא צריך לקבוע על פי תאריך לידה משוער וגיל ההריון. כך שאת חייבת להכיר את הפרמטרים האלו לעומק ולוודא שאת עוקבת אחרי כל הבדיקות במועד הדרוש להן.
  3. בהכנה לקראת הלידה – תאריך לידה משוער הוא נקודת ציון שאת צריכה להכיר כדי להתכונן ללידה ברמה כזו או אחרת. ככל שמועד זה מתקרב, כך כמות ההכנות הולכת וגדלה וכדי להרגיע קצת את הלחץ, אפשר להתרגל לאט ובהדרגה לשינויים הקרובים בחיים שלך.
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

ואיך מתקדמים מכאן? ההכנות לקראת תאריך הלידה המשוער

אחרי שביצעת גיל ההריון ואת יודעת להגיד שהמידע של מחשבון לידה הוא מידע נכון. מתחיל השלב המרגש באמת של ההריון. בכל שלב לאורך הדרך יש לכם ההורים, הזדמנות להכיר את התינוק או התינוקות שאתם מגדלים. באמצעות הבדיקות השונות כמובן. בהדמיות תלת ממד, בבדיקות גופניות לאם ולתינוק, במעקב הלידה ואפילו בעזרת קולות ומוזיקה. אתם מפתחים את הקשר הראשוני שבין הורים לילדים בהתאם לגיל התינוק שלכם. ככל שההיריון מתקדם, לוח השנה מראה על תאריך לידה משוער קרוב יותר, כך העובר הופך ליצור פעלתן ואתם מצליחים להבין את גודל השעה. במיוחד אם מדובר על הריון בריא, ההכנות הופכות לאירוע של כל בני המשפחה. עם מסיבות, מתנות והכנות של חדר השינה של התינוק והאירועים המשפחתיים שמגיעים אחרי הלידה עצמה.

הכנה רפואית ונפשית לקראת תאריך לידה משוער

הכוח של מחשבון לידה להורים טריים הוא היכול לספק מסגרת זמן ברורה. את לא נמצאת בסימן שאלה, ואת יכולה לדעת כבר משלבי מוקדמים מאוד איזה תאריך לידה משוער עתיד להיות לך. כך שיש לא מעט זמן לעכל, להתכונן, לבדוק ולחקור. בין אם ברמה האישית או הרגשית והשיתופית. לצד זאת, יש לכם גם את האפשרות לבצע את כל הבדיקות הרפואיות שאפשר לבצע. כך שאת מגיעה לחדר הלידה בטוחה בעצמך, בטוחה בתינוק שלך ומוכנה נפשית להיכנס לשלב החדש בחיים בתור אמא טרייה.