ראשי » מוצרים מומלצים » תיקי החתלה – למה זה טוב והאם צריך בכלל תיק החתלה?

תיקי החתלה – למה זה טוב והאם צריך בכלל תיק החתלה?

בכל יציאה מהבית עם תינוק ישנם חפצים רבים שיש לזכור לקחת. בהתאם למקום אליו הולכים ולמספר השעות שעומדים לבלות מחוץ לבית. כל יציאה מהבית מחייבת אתכם להתכונן גם לנושא החלפת החיתולים לפעוט. לכן, תיקי החתלה הם אביזר חשוב בכל משפחה עם תינוק חדש. חשוב שהתיק יהיה נוח לנשיאה בעגלה או על הגב. שיהיו בו תאים קטנים וגדולים המתאימים לפריטים השונים שתרצו לשאת עמכם – מוצצים, בקבוקים, חיתולים, קרם, מגבונים וכיוצא באלה.

תיקי החתלה מעוצבים ופונקציונליים

קחו בחשבון, שלעיתים התיק ישרת גם אתכם, כאשר לא תרצו לקחת תיק נוסף. כך שכדאי שיהיו בו תאים אשר יתאימו גם לחפצים שלכם. כיום יש בשוק מגוון עצום של תיקים. ניתן לרכוש תיקים מעוצבים איכותיים מחברות מובילות. יש מבחר דגמים אופנתיים, שלל גדלים וסגנונות שונים, וכמובן, מחירים משתנים.

תיקי החתלה הינם שימושיים מאוד וישנם אינספור אפשרויות בחירה. לפניכם מספר טיפים חשובים לפני שתרכשו תיק לכם ולרך הנולד:

טיפ 1: איכות ועמידות

אם תקנו תיק החתלה איכותי, הוא יוכל לשמש אתכם גם עבור הילדים הבאים. לכן, חפשו תיק עמיד וחזק, אשר יכיל את כל החפצים של התינוק ושלכם וחשוב שיהיה ניתן לכבסו בקלות.

טיפ 2: נוחות

בדקו את רצועות התיק, במיוחד אם בכוונתכם לשאת את התיק על הכתף או הגב. כדאי לבדוק את נוחות השימוש בתיק ומהירות הפיכתו למשטח החתלה בטיחותי ונוח.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

טיפ 3: חלוקת תאים בתיק החתלה

בכל תיק החתלה חלוקת התאים היא שונה, שימו לב שהחלוקה מתאימה לכם, אולי יתאים לכם תיק בעל תאים גדולים או אולי דווקא תיק המחולק למספר תאים קטנים.

טיפ 4: משטח החתלה

חשוב שהמשטח יהיה מרופד ונוח, מתקפל בקלות לתוך התיק וקל לניקוי בעזרת מגבונים.

טיפ 5: אחריות לתיק החתלה

בדקו שלתיק ההחתלה שאתם קונים תהיה אחריות על ידי החברה, ושהיא מספקת שירותי תיקון במקרה של נזק.

טיפ אחרון והכי חשוב - המלצות לתיק החתלה

מבחר האפשרויות בבחירת תיק הוא גדול, יש מגוון סוגים, גדלים ומחירים. לכן, בכדי להגיע להחלטה הטובה בשבילכם, כדאי לקבל המלצות. תוכלו למצוא ברשתות החברתיות כתבות בנושא וחוות דעת שונות ומומלץ לבקש המלצות מחברים שרכשו לאחרונה תיקי החתלה ויוכלו להמליץ לכם מניסיונם.

בסופו של דבר, התיק שימושי מאוד לזמן רב, ותפקידו הוא להקל על היציאה מהבית עם תינוק. חשוב שיהיה נוח, גדול ושישרת אתכם נאמנה.